tisdag 20 mars 2012

Deklaration, löpning och babysim!

Idag har jag deklarerat! Känns helt galet! Har aldrig deklarerat så tidigt, men idag chockade jag mig själv:-)! Kommer väl ha glömt av att jag deklarerat om en månad och försöka göra det igen. Ha! Ha!

Genomfört mina två första pass som inkluderat löpning, eller jogg om man ska vara petig. Inget fel på flåset! Märker att jag har nytta av all träning innan Harry kom, men corestyrkan är ju inte vad den borde vara. Helt klen!!! Tränade ändå coreövningar innan H kom, men det kan man inte tro. Tar det dock väldigt lugnt med löpningen. Ska springa Blodomloppet i början av juni ifall allt går som planerar. Det är bara 10 km så det borde funka! Max tre pass i veckan som inkluderar löpning och sen utvärderar jag om en månad. Vill ju inte få några otäcka men av operationen, typ bråck eller nåt annat "kul"!

I veckan som gick så gjorde Harry premiär på NK! Vi var där för att kolla in Stinas modellfoton för Newhouse. "Jag är inte bara polishund! Jag är snygg också"! Vi hann med en lunch med Jennie på Le Pain Francais, efter att ha blivit portade med barnvagnen på Le Pour Bon. Så nu är det stället på "den svarta listan"!!! Kollade också in lite barnkläder på Minishop! Älskar Molos fleecejackor och årets kollektion hos MiniRodini! Får se om jag ska lyxa till det med ett inköp när Harry har en storlek som han i alla fall har några månader:-)! Fyndade dock ett kul set med body och byxa från Molo via Tradera så det är jag lite nöjd med! Nu växlar han mest mellan 62 och 68, men använder fortfarande några favoriter i storlek 56. Perfekt är de kläder han har från Polarn & Pyret som har dubbla muddar som förlänger tiden man kan använde dem rejält! Sen har han ju även en "hel garderob" från Lindex som används flitigt! Trycker även ner honom i de två OnePieces han fått från fam Welander och från fam Hising! :-)

Var på babymassage igår! Jättemysigt! Kul att träffa andra bebisar och lite mammor och pappor. Harry gillade verkligen massagen och log och skrattade hela tiden. Han blev dock riktigt trött efteråt och sov hela dagen mer eller mindre, och även extra länge i natt! Nu ska vi få in massagen i kvällsrutinen när pyjamas ska på. Harry har mycket på gång nu! 22 april börjar han babysim och det ska bli så kul! Harrys kompis L börjar redan i mars så vi hinner fråga ut honom kring hur det var:-)! Vi har ju också Sixten att fråga som simmat i flera år! Sixten skickade för övrigt en videohälsning till H i veckan. Mycket gulligt!

Nu ska jag ägna mig åt den present jag fick av världens bästa man idag...senaste Runner's World!

/Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar