torsdag 2 augusti 2012

Augusti är en bra månad!

En mycket bra dag går mot sitt slut! Johan fyller år idag och vi har firat honom på olika vis från morgon till kväll. Han fick lite (o)viktiga cykelprylar av mig:-) nu när han gör comeback inom cykelsporten! Ska bli kul att se när han och Putte kör mountainbiketävling på Hallandsåsen nästa år... Eller??!!

Själv har jag läst ut "Santa Psyko" idag. En ganska otäck bok skriven av Johan Theorin. Jag var inte alls förtjust i hans populära bok "Skumtimmen", som jag dock tyckte hade ett väldigt bra språk. "Santa Psyko" passade mig bättre, men hade svårt att köpa vissa snabba vändningar i boken då huvudkaraktären på ganska orealistiska sätt kommer i kontakt med nya människor. Gillar dock skarpt att slutet överraskade och att Theorin lyckades hålla igång spänningen genom hela boken. Har nu påbörjat Patrik Sjöbergs bok. Bra intro!

Det går fantastiskt bra med träningen. Igår sprang jag milen med Johan och idag blev det 4 km på morgonen med hundarna. Grym känsla att kunna slänga sig i havet direkt efter träningen. Kanske måste vi flytta;-)?! Fast gångavstånd till sjö är bra det också!

Nu ska jag försöka läsa lite i värmen. Imorgon blir det nog Båstad en sväng! Och OS naturligtvis...!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar