söndag 17 mars 2013

Skönt att det är söndag igen! :-)

Tänk nu är det söndag igen! Vi har lite som rutin på söndagar att vi går upp och läser senast kl 21, ofta tidigare. Superskönt att bara ta det lugnt, tända ljus och läsa någon bra bok/tidning. Jag har ju läst chockerande lite i år jämfört med när jag var föräldraledig. Mitt mål var att läsa en bok i veckan i år, men just nu ligger jag sjukt efter. Ska dock läsa ut en bok idag innan jag somnar, oavsett hur lång tid det tar!!!

Har varit i Skummeslöv i helgen och myst med mamma. Vi var också en stund hos finaste lilla Alice!


Nu har vi fått en önskan om att ta fram Harrys kläder i storlek 62 för Alice växer så det knakar. Får se vad vi hittar, men vet att vi har en del fint.

I övrigt har det blivit en del snack och planering inför London. Ser framför mig morgonjogg i Hyde Park, fyndshopping på Run and Become, bokfnatt vid Charing cross road och så vidare. Kul ska det bli i alla fall!

Nu är det dock dags för lite läsande!


/Linda

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar