torsdag 9 januari 2014

Mitt jobb

Jag har ett spännande jobb. Jag har också ett svårt jobb. Ibland, ganska ofta, träffar jag människor som mår dåligt. Oftast kan jag släppa det när jag går hem, nästan alltid faktiskt. Jag tror det är en förutsättning om man ska bli långvarig där jag jobbar. Men det händer också mycket roligt där jag jobbar, och det finns ingen dag som är den andra lik. Lägg till det faktum att jag har bra människor kring mig med olika erfarenheter, utbildningar och intressen. En spännande kombination! Just nu har jag dock sjukt mycket att göra pga att jag har flera arbetsuppgifter som måste avslutas ungefär samtidigt. Som tur är kan jag komma in tidigt till jobbet, vilket möjliggör att dagarna ändå inte slutar för sent. Kommit in på en ny kurs också, men inte bestämt mig. Det finns så mycket jag vill göra!

Eftermiddagen idag tillbringades dock med Grodan. En glad groda som haft en jättebra dag på Knyttet. Bästa Knyttet! Lyckades klämma in lite styrketräning också med Grodan som publik! Nu blir det Mästerkocken och soffhäng med hundarna(fast de får mysa på golvet!) Harry sover som en stock!

/Linda


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar