lördag 1 mars 2014

Hundra inlägg på hundra dagar...

Idag fick jag för mig att gå med i #blogg100. En utmaning som går ut på att man ska skriva hundra inlägg på hundra dagar. När jag ändå inte har något annat för mig. He! He! Vi får se hur länge jag orkar. Det är tydligen runt 600 som anmält sina bloggar redan. Jag hoppas hitta några nya att följa!

Vi har lite sjukstuga här hemma nu. Sonen var magsjuk och vi trodde vi klarat oss, men så blev Johan dålig. Damn! Jag typ tvättar mig som om jag skulle utföra en operation för att slippa... Får se om det funkar! 

Kom ut på en joggingtur idag. Shit vad tungt det var. Vår grymma joggingvagn med Harry i är i och för sig lättkörd, men nu börjar det bli tungt. Det blev fyra tuffa kilometer i kuperat stil. Kort distans, men tufft ändå.

Nu ska jag försöka mjuka upp min onda höft med hjälp av foamrollern Triggerpoint. Det kommer göra spyont, men förhoppningsvis blir det bättre! 

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar