lördag 8 mars 2014

Idag har jag badat i havet!

Idag har jag och Johan varit iväg och hängt lite i Båstad. Jag överraskade med hotellfrukost på Sand och sen dopp i iskalla havet. Helt underbart! Man ska vara rädd om det man har, och inte glömma bort att hitta på små saker för varandra. Det behöver inte kosta pengar, utan känslan av att den man lever med funderat ut något mysigt för en är värt så mycket. Johan är duktig på sådant och jag vill ju inte vara sämre!!! 

Nåväl... Vi hade det supermysigt! Bastu, bada i havet(3 grader) och sen ner i den varma poolen... Efter detta blev det en smoothie i relaxrummet på kallbadhuset. Solen sken och det var verkligen som gjort för att bara sitta och titta ut över havet!

Väl hemma igen tillbringade vi flera timmar i mammas trädgård. Fikade, spelade fotboll med Grodan och njöt av solen. Nu såhär på kvällen, efter champagne och schlagerhäng, är det rätt skönt att lägga sig i sängen och sluta ögonen. 

/Linda

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag ni har haft. Jag håller helt med dig att man ska vara rädda om varandra och visa sin kärlek på olika sätt.
    Kram Eva

    SvaraRadera