söndag 9 januari 2011

God fortsättning!


Nytt år och nya möjligheter...en härlig klyscha...men sann! Året har i alla fall börjat bra. Jag har spenderat mycket tid med familj och vänner under januari. Förra året slutade ju lite märkligt då vi blev strandade i London och desperat försökte ta oss hem innan i julafton. Vi skulle varit hemma tidigt den 19 december, men var inte hemma förrän på förmiddagen på julafton. Vissa fick inga flighter förrän 3e januari... Det var inte så lyckat att missa massa viktiga möten på jobbet och att få flera utredningar liggande, men nu blev det så. Imorgon är det slut på julledigheten och då är det bara att ta tag i allt, bit för bit! Hela december var märklig med sjukskrivning pga hjärnskakning och sedan fast i London. Jag ligger alltså efter en massa, men nu är det som det är!

Planer för året är annars att fortsätta löpträningen och att springa några fler lopp. Jag, Johan och Claes(storebror) sprang ju Running Lights i Alingsås och det var superkul. Karin skötte marktjänsten och bjöd på bubbel, dusch och mat efteråt! Vickan och Karro hejade på! Tyvärr blev mitt knä helt kasst efteråt och jag fick lägga ner träningen i drygt en månad. Det kan ha berott på att jag sprang på asfalt och många lopp går ju på asfalt, men det ska nog gå. Nu ska jag leta lopp! I övrigt så ska jag prioritera familj och vänner! Jag ska läsa massa böcker! Göra klart min kurs i specialpedagogik i Malmö! Träna mycket med Kingston! Jag har ju mer tid nu när Paso inte finns mer. Jag ska också fota massor med Johans kamera, blogga lite, skriva lite och massa annat. Funderar också på om detta är året då jag inte shoppar en enda pryl...finns ju till och med en grym bok om en tjej som inte handlade något på ett år...kanske vore något!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar