söndag 16 januari 2011

Grattis till Linda!


I helgen har vi haft fullt upp. På fredagen lånade Johan ett barn...låter kanske märkligt...Johan hämtade Melker från skolan och de hade speldag och åt semlor. Jag följde med Melkers mamma Lena efter jobbet, och hängde lite i hennes kök innan Johan och Melker dök upp. Johan hamnade lite i chock när han inte fick något "kaffe i väggen", men hämtade sig snabbt!Sedan var det dags att åka hem och ha en lugn Let's dance kväll. Tyvärr åkte Tobbe ut! Jag tyckte att Ludvig och Alexandra skulle åka, men men...

På lördagen hade vi storslagna planer, men vi fick stryka några aktiviteter. Vi fikade hos Therese och Jesper...anlände fyrtio minuter för sent med fick trots det te och semla. Perfekt! Nellie visade upp alla sina bästa polisbilar. Nu gäller det bara att styra upp en date längre fram i vår!

Efter fika åkte vi till Linda E.S. som firade att hon tagit examen. Stort grattis till Linda! Bra gjort!!! God mat och trevligt mingel! Linda var väl den som hann mingla minst, men jag hann prata jättemycket med nästan alla. Supertrevligt!

Idag har det blivit härlig fika med Johan 2 och Linda 2. Vi bjöd på blåbärspaj och te! Johan 2 övade på att hantera sin iPhone...gick väl sådär...

Under veckan har jag fått mystiska mess av min storebror som verkar springa en mil om dagen, mest uppför...undrar om det är lite psykning på gång...Blodomloppet 30 maj i Göteborg verkar vara nästa event! Kul! Längtar till att is och slask är borta från gatorna! Broddar...?!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar