söndag 30 januari 2011

Söndag igen!

Johan har just åkt till jobbet och jag och Kingston är ensamma hemma! Planen är att titta på nyproducerade Sherlock Holmes kl 21.00. Den har fått grym kritik och den utspelar ju sig i nutida London och dit längtar man ju alltid...

Vi har ju infört köpstopp hemma, mest som en sport. Inga onödiga inköp får göras, men vi får handla om det finns en bra anledning. Det fanns till exempel en bra anledning när jag fyndade en matta från Pappelina förra veckan som var sjukt snygg. Johan älskade den också och nu pryder den golvet i vårt arbetsrum/målarstudio. Mycket fint! Idag handlade vi dock för presentkort vi fick när vi gifta. Det var en gåva från min kära faster och av min kusin Ann-Christine med familj. Det blev en champagnefärgad stavmixer från OBH Nordica med massa tillbehör, vår gamla dog plötsligt och vi har saknat den så. Det blev också en benvit lite retroinspirerad termos från Anders Petter. Mycket nöjd!

Nu är det som sagt dags för lite TV!

/Linda

1 kommentar:

  1. Äntligen kan man skicka en kommentar! Ett boktips klassiskt: Jane Eyre av Charlotte Bronte. Jag har läst den för länge sedan. Nu är det dags igen. Kram

    SvaraRadera