måndag 31 januari 2011

På gång igen!


Jobbat ihjäl mig på jobbet för att komma ikapp och nu börjar det kännas bättre. Min chef kollade om jag behövde någon extra hjälp och det är ju alltid skönt att få lite stöd. Jag ska utvärdera efter veckan hur jag ligger till. Jag hade ett möte idag som gick riktigt bra och det känns ju alltid bra. Vi avtackade också en kollega som jobbat 28 år och nu gick i pension. 28 år på samma arbetsplats...det är coolt! Jag har aldrig varit längre än fem år någonstans och då var det inte fem år i sträck...

Idag har jag tagit lite lugnt. Gick en promenad efter jobbet innan det blev mörkt. I skogen finns ju inga lampor... Sen hade jag och Kingston lite skoj och han fick söka efter lite saker i skogen. Han har tränat en del saksök med Stina så han tycker att det är kul. Nu snarkar han som en liten gris!!!

Vi har ju äntligen köpt en ny stavmixer och idag gjorde jag en grym smoothie med banan, kiwi, jordgubbar och björnbär. var till och med snäll och sparade lite till Johan som jobbar kväll. Då blir han glad!

Idag läste jag på FB att en vän till oss föreslog att man skulle göra en TV-gala till förmån för alla människor som lider av psykisk ohälsa. En fantastisk idé! Det samlas ju in pengar till allt möjligt, men det är väldigt tabu med psykisk ohälsa. Hoppas att det kan bli något!

Imorgon blir det massage och träning! Hoppas att jag slipper bli sjuk igen efter det...det gick ju inte så bra senast!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar