tisdag 25 oktober 2011

Hmmm...vad ska man säga...



Igår tittade jag på "Fyra stjärnors middag" på femman. Jag har sett det någon gång förut när Patrik Sjöberg var med, men nu var det nya gäster. TV-producenten måste fått någon typ av hjärnsläpp och tagit med Linda fd Rosing, Anna Book, Emma Igelström och Clabbe af Geijerstam. Visst det kanske var genomtänkt och tanken kanske var att i alla fall tre personer skulle lämna ut sig själva och allt de varit med om, men Clabbe?! Vilken funktion ska Clabbe ha?! På ett sätt är det väl modigt att våga lämna ut delar av sig själv i TV, men jag kan inte hjälpa att jag tröttnat på Anna Book och hennes levnadshistoria innan hon ens börjat prata. Det är ju inte för att hon är en dålig människa eller att hon inte har något att berätta, men hon har ju redan berättat allt...tusen gånger... Ingen tvingar ju mig att titta, men på något sjukt sätt känner jag att jag måste titta ikväll igen. Han kanske inte var så dum den TV-producenten trots allt!!!






Katastrof idag när jag insåg att jag var tvungen att lämna tillbaka min bok till biblioteket utan att ha läst klart den!!! Det gick inte att lämna tillbaka den för den var bokad för flera månader fram. Jag visste att det fanns något negativt med att inte köpa böckerna!!! Nu har jag alltså läst början på en bok som var så sjukt bra bara för att inte få läsa klart den. För att komma över sorgen hoppar jag raskt in i en ny bok "Beat the Reaper" av Josh Bazell. Återkommer när jag läst klart den. Den är dessutom min och ingen kan kräva tillbaka den!






Nu ska jag fixa lite käk och sedan är det plugg som gäller några timmar. Kom just hem från en promenad med boxergrisen (http://www.kingstonsdagbok.blogspot.com/) och nu är vi båda hungriga. Känner på mig att det blir Hills för Kingston och sallad för mig. Sallad med mängder av Keso! Förutom socialporriga "Fyra stjärnors middag" tänker jag titta på House, förhoppningsvis med Johan ifall han hunnit hem.






/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar