torsdag 29 december 2011

Mellandagsträning, läsmys och fika i Halmstad!



Igår var vi och testade ett gym i Laholm! Jag, Johan och mamma käkade en stabil grötfrukost och sen bar det av till stora staden Laholm. Vi åkte till Take Care gym, ett nyöppnat gym i superfräscha lokaler. Tydligen är det två naprapater som startat det så deras mottagning var i samma lokaler. Det enda minuset var att det inte fanns bastu och inte heller min favoritcykel. Jag tränade 20 min cykel(trots att det inte var min favoritmodell), 20 min crosstrainer och till slut 20 min styrketräning. Det kändes grymt skönt! Vi ska dit imorgon igen tänkte vi!






Efter träning och Johans goda omelett åkte vi till Halmstad för premiärbesök i Cissis och Emanuels lägenhet. Jättemysigt och fint. De ska få nya tapeter i typ alla rum och då kommer det bli ännu bättre. Vi lämnade över en superfin orkidée och hoppas att den ska överleva i lägenhetsvärmen:-)!






Idag var det hundarnas tur att träna lite. Vi var i en skog precis bredvid mamma och körde saksök och lydnad. Nu är de så trötta att de snarkar som små grisar, i alla fall Kingston. Vi ska läsa lite i väntan på premiär av Tour de ski. Johan läser Keplers Paganinikontraktet och jag ägnar mig åt Beat the Reaper av Josh Bazell. Jag ska också kika lite i senaste numret av Runner's World och drömma mig bort till 2012 och en massa löpning ;-)! Jag ska ju springa tävlingar med Krille har jag tänkt. Johan har också kommit igång med sin träning. Han kör crossfit och är jäkligt nöjd med det! Förut brukade han ju träna bastu, massage och sol medan jag svettades och kämpade...






Nu dags för mera mys! Kolla våra julfoton på http://www.kingston.nyfotat.se/






/Linda






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar