lördag 31 december 2011

Gott nytt år!



Idag är det nyårsafton och det känns som en perfekt dag! Det är kallt, solen skiner och hundarna har varit ute en massa och både lekt och tränat! http://www.kingstonsdagbok.blogspot.com/ Vi tränade igår, men idag har vi vilodag. Johan har ont i hela kroppen, men jag känner ingen träningsvärk. Tyvärr har min ena fot fått någon inflammation så idag gör det lite ont, men Dr Johan har tagit hand om den. Just nu vilar jag den och tittar på skidor - Tour de ski!






Klockan 18 idag kommer gästerna och då blir det välkomstdrink. Vi ska stå för förrätten, men den tar vi och fixar lite i förväg:-). Finkläderna hänger redan framme. Jag ska ha en svart, kort klänning och naturligtvis högklackade skor( om inte min onda fot vägrar...). Smycken har jag inte valt än, men det blir nog något som glittrar. Diadem kanske det också blir, men är inte hundra på det än. Har också förberett årets quiz och priser till både vinnare och lite sämre deltagare...






Inför året som kommer ser jag fram emot en massa saker... Jag har en massa bra böcker att läsa till exempel. Några ut listan är:






Mannen som föll i glömska av Mia Ajvide



Korparna av Tommas Bannerhed



När börjar det riktiga livet av Fredrik Lindström






I övrigt önskar jag er alla ett gott nytt år och ett spännande 2012!






/Linda






Lagt ut lite nya bilder från morgonens strandpromenad med hundarna och Sixtens familj http://www.kingston.nyfotat.se/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar