fredag 10 februari 2012

Fredag igen!

Trots att jag varit hemma så länge nu så infinner sig alltid en skön känsla när det är fredag. Trodde fredagskänslan bara infann sig efter en hård arbetsvecka, men har insett att den tanken inte riktigt stämmer. Idag är det i alla fall fredag och det har varit en dag utan utflykter och/eller besök. Jag har hunnit vara ute på en skön promenad på nästan en timma. Harry var hemma och spelade med sin pappa:-)! Hann även med att prata lite med min "nya" chef och även småskvallra en stund med Weras mamma.

Är också nöjd över att ha kommit igång med min kurs i "Kriminalitet och neuropsykiatri". Var inne och skrev en personlig presentation på lärplattformen och sen gäller det att få till första uppgiften innan 24 februari. Det ska nog inte vara nåt problem....hoppas jag! Om H slutar sova på natten, eller om han får magknip då kanske det blir tufft! Hoppas dock på det bästa!

Nu ska jag kolla på favoritprogrammet Project Runway, fundera lite över att pastellfärger är inne i vår och att inredningstrenden går mer och mer bort från "ljust och fräscht"! :-)

/Linda

1 kommentar: