söndag 5 februari 2012

Söndag och snö!

Idag skulle vi fått besök av Wera H med familj, men tyvärr blev hon lite förkyld stackarn. Vi hoppas dock på besök av Wera nästa vecka. Hon måste ju få kolla in lille H. Imorgon är ju H två veckor!!! Tiden går blixtfort! Än så länge fortsätter han att sova mycket, även på nätterna. Skönt! Vi njuter av det så länge det varar!

Eftersom besöket blev inställt har vi ägnat dagen åt seriöst tittande på Vinterstudion. Underbart! Jag har också gått 45 min promenad i snövädret. Tog först med mig Stina och sen ett snabbt byte till lilla boxergrisen. Det går förresten framåt gällande hundarna och lille H. Kingston har gått från att hoppa och bli tokig, till att vara lite undergiven och gå runt och nosa. Stina, som är uppväxt i en barnfamilj, har varit lugn från början. Vi tar det dag för dag!

Har hunnit fixa lite bortglömda räkningar idag och även kollat in lite kurslitteratur. Imorgon ska jag beställa lite böcker och starta upp första uppgiften. Om allt går lika bra som nu och jag får sova, annars får vi se! Harry går ju först.

Ikväll kollar vi Firman på trean. Såg pilotavsnittet och följande avsnitt förra veckan. Riktigt bra! Juliette Lewis är med och henne gillar jag!

/Linda

1 kommentar:

  1. Har ni fått snö?! Här är det så gott som barmark! Låter som en skön söndag! Kramar Mormor

    SvaraRadera