torsdag 12 april 2012

Babysim och traderafynd!

Igår var en mysig dag med besök av Lena vid lunch. Hon hade med sig supergod räkmacka och en jättefin apa från Jellycat till Harry! Den fick direkt bli en del av inredningen, i alla fall tills Harry vill ha den. :-) Harry var lite övertrött vid besöket så vi tog en vagnpromenad så han skulle lugna sig lite. När Lena gått så toksov han i tre timmar!!!

Har under de sista veckorna lyckats fynda fyra jeans på Tradera som alla suttit perfekt, plus en blus från Hunkydory. De sista jeansen jag vann kostade hela 10 kr!!! Även företag finns ju på Tradera och där kan man fynda nytt för knappt några pengar!

Varit på babysimsteori idag. Intressant info inför starten 22 april. Det roligaste idag var dock när Harry skulle prova ut simbyxor. Han skrattade och var jätteglad. Nu äger han sina första badbyxor(se bild)! Det var också kul att träffa alla hans kurskompisar! :-)

På träningsfronten har jag nu skärpt till mig med styrkeövningar för hela kroppen. Hittade en grym app( Tack Catarina!) från Nike som har jättebra träningspass. Kört hemma med hantlar och annat. Riktigt bra! Träningsvärk direkt. Tar det dock lugnt med konditionsträningen några dagar. Jag och Harry har blivit lite förkylda, förmodligen från kusin Sixten som blev jätteförkyld under påsken. Harry är än så länge bara lite snuvig så vi hoppas det stannar där.

Nu ska jag och Harry läsa bok och titta på dålig TV!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar