tisdag 5 juni 2012

Lite bloggande om bloggar!

Inte hänt så mycket spännande idag...än... Klockan 17.15 ska vi till Kållereds kyrka och träffa prästen som ska döpa Harry, plus den andra familj som ska vara med. Det vill till att vi kan enas om psalmer! :-) I övrigt har jag och Johan fixat lite med foton och annat. Jag funderar på att starta något litet fotoprojekt, eftersom jag tycker att Johan har ett så kul projekt med ett foto om dagen hela året. Jag vill ju inte ha samma projekt, men har inte bestämt mig riktigt för vad jag ska göra. Återkommer!

När det gäller projekt så finns det en tjej som heter Josefin som har ett grymt bokprojekt med inriktning på nobelspristagare. Det är spännande att se vilka böcker hon väljer, men framför allt så skriver hon otroligt roligt och begåvat. Hennes sågningar av vissa gamla klassiker är fantastiskt roliga. Kolla gärna in hennes sida här! Annars är jag ju en flitig läsare av bloggen med den grymma namnet Bokhora. Johan blir alltid helt knäckt när jag hänvisar till dem på grund av namnet, men de kallar ju sidan så. Där kan man läsa om allt möjligt som gäller litteratur.

När vi ändå är inne på bloggar jag läser så finns det hur många som helst. Jag skulle egentligen ta och lägga upp en länklista på min sida. Ska nog se till att göra detta. Just nu följer jag med spänning hur det går för Johans kollega och vän Per som bloggar om löpning. Jag läser också några trädgårdsbloggar för att få lite kunskap och inspiration till vår egen trädgård. En favorit just nu är Livet i trädgården, men jag följer några fler också.

Ska nog återkomma snarast med en länklista!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar