fredag 15 juni 2012

Twitter, träning och vänner!

Oj! Vad hände??!! Plötsligt började jag twittra! Som att jag inte var nog aktiv när det gäller sociala medier. Som jag skrev till min lillebror; jag känner mig twitterutbränd efter bara ett dygn. Ha! Ha! Vi får se hur det utvecklar sig! Helt klart är att om man vill bli uppdaterad på det senaste så är det twitter som gäller. Frågan är bara om man vill det. Mindfulness kanske vore att eftersträva??!! Såg i alla fall på Twitter idag att det kommer bli film av Rushdies Midnattsbarn. Bara en sån sak!

Kört löppass idag med bästa Johan. Det blev 4 gånger 1000 meter! Vi sprang alltså fyra varv varv och när man "vilade" så hade man hand om Harry och/eller tränade styrka! Hundarna var med också. Jag sprang med Kingston, men han var lite slö. Ska kolla noga under helgen och se så han inte har ont nånstans.

Igår var det fika och "kaffe i väggen" och bästa Lena med familj. Det diskuterades allt möjligt och Melker lyckades planera in en spelkväll med Johan. Sagt det förut; det är fantastiskt med fina vänner omkring sig! Imorgon blir det date hos Cleo och R. Ska bli så spännande att se deras nya hus!

Nu dags för fotboll! Kom igen Sverige! Till matchen äter vi lite av Johans tortanobröd! Fylld med getost, honung och valnötter. Magiskt!

/Linda

P.S. Lyckats fynda en grym klänning till Cissis bröllopsfest. Hittade den på Kungsmässan! En klänning i sextiotalsstil! Så snygg! Färgglad! D.S.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar