tisdag 17 juli 2012

Mycket lyckad semester...hittills!

Johan och Harry sover så jag passar på att blogga lite. Det märks att de är släkt för övrigt för båda verkar ha en förkärlek för sovmorgon:-)! Jag kan ju gå upp trots att de sover, men vill inte riskera att väcka dem...

Spanade lite på resor idag! Vi kan ju inte riktigt bestämma oss för var eller när vi ska åka. Tittade på resor i september till Kreta då priserna är riktigt bra. Jag får se om jag får med mig Johan på den tanken. Tycker Kanarieöarna är för dyrt även om det är skönt med en resa i november nån gång. Till våren är för långt bort, enligt mig i alla fall. Till våren planerar jag och mamma en ny "mammadotterresa"! Den här gången bär det av till London!!! Lovely! Cissi kanske följer med också??!! Hon var ju med i Prag och det var riktigt kul! Undrar hur det kommer kännas att resa bort från Johan och Harry en helg?!

Förutom reseplanering så har semestern ägnats åt löpning, vagnpromenader på stranden, sol, regn, läsning, shopping och en fantastisk bröllopsfest! I lördags hade paret Alm sin fest och det dansades och pratades halva natten. Perfekt väder också; vindstilla och sol hela dagen och kvällen. Folk satt ute i trädgården till sent! Jättekul! Idag ska vi träffa dem igen för Cissi fyller år!

I övrigt så har vi inte planerat så mycket. Vi ska kolla in Helene Billgrens utställning i Östra karup i alla fall! Kanske vi också kan få in nån utflykt där det blir våffelfika:-)! Vi får dessutom besök av Linda och Magnus så lite planerat finns det. För att inte tala om loppet på lördag!

Nu ska jag nog väcka mina killar...kanske...

/Linda

P.S Foto av Hans Borgenfalk! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar