onsdag 22 augusti 2012

En dag då jag inte gjort någonting... :-)

En mycket, mycket lugn dag börjar närma sig slutet! Eftersom vi haft fullt upp det senaste veckan så blev detta en perfekt dag för att göra ingenting. Det har varit massa kul det sista, roliga besök och babyrytmik med Harry bland annat. Nu kändes det dock lagom med en paus. För att göra dagen till en fulländad mysdag så satte det dessutom igång att regna. Perfekt! Jag och Harry låg på rygg i sängen och lyssnade och tittade på alla droppar som föll mot takfönstret. Magiskt faktiskt! Vi var också ute och gick när det duggade lite och det tyckte H och Kingston var skoj. Förutom det så har det knappt hänt någonting... Jag har lekt med H och när han har sovit har jag läst(inte städat eller tränat).

Harry somnade runt halv sju och resten av kvällen har jag läst lite bloggar, kollat flödet på Twitter och inväntat kvällens höjdpunkt- Bergmans video. Det var riktigt bra! Temat för detta avsnitt var humor. Spelade in det till Johan så det betyder att jag kan se det igen:-)!

Nu ska jag läsa färdigt min fantastiska bok "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg. Läs den!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar