lördag 27 oktober 2012

Kanondagar!!!

Sitter i soffan och tar det lugnt efter några intensiva dagar! Tillbringade torsdagen hos fru Hising och fina Wera. Hade tänkt stanna några timmar, men vägrade gå hem... Så blir det när man blir bjuden på god mat, fika, snack om allt och inget, dans med kidsen och allt man kan tänka sig! Till slut kom dock Johan och hämtade mig precis innan Catarina började bädda i extrasängen... Får se om jag blir bjuden igen. Ha! Ha!

Fredagkväll spenderade jag utan varken Harry eller Johan. Lite märkligt! Var hos fina Linda E där det bjöds på god mat, ljusvisning och fint sällskap. Sov över och fick sällskap på kudden av Milton...Lindas fina hund. Kändes lite som att vara på hotell med bra service och god frukost. Fick tips att ta hälften vatten och hälften mjölk när jag gör havregrynsgröt. Grymt gott!

Efter frukost hos Linda med familj blev det bilfärd mot Alingsås. Harry tillbringade lite tid med sin farmor och farfar och jag och Johan gav oss ut och sprang. Vad fint det var att springa i skogarna runt Granholmen!!! Det har vi inte gjort för sista gången. Det blev en lugn runda på fem kilometer. Jag har just varit förkyld och vilat från träning en vecka så lite segt var det, men skönt. Härligt också att inte alltid springa så kuperat! Ett jättemysigt besök överhuvudtaget! Snart ses vi igen!

Nu sover Harry, Johan jobbar och jag ska göra absolut ingenting. Kollar lite på "Så mycket bättre" och fantastiska Miss Li. Säsongens stjärna?! Kikar också lite på Sylvias näsa och undrar vad som gick fel...

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar