onsdag 24 oktober 2012

Maria Åkerberg, höst och tillbaka på jobbet!

I veckan kom mina nya hudvårdsprodukter som jag beställt från skincity.se. Underbart! Det är produkter från Maria Åkerberg, som förut kallades Dermanord. Riktigt bra ekologiska produkter utan massa skräp i som dessutom produceras i Sverige, Frillesås närmare bestämt. Jag provade dem för första gången på Torekov spa och blev helt såld. De är dessutom inte så svindyra som många andra bra produkter. Ett tips!

Det känns verkligen att det är höst nu! Idag var vi ute i trädgården och krattade ihop alla löv vi kunde hitta. Perfekt för att använda och täcka över blommor och småplantor. Harry hjälpte till lite också. Vi hann också sätta ner lite lökar, som ju egentligen skulle varit gjort i september... Det blev femtio snödroppar och femtio krokusar. Efter helgen ska vi inhandla lite fler innan de försvinner från hyllorna.

Igår var jag en sväng på jobbet. Jag hann fika en sväng med Caroline innan mitt planerade möte med min chef. Det kändes både välbekant och samtidigt lite främmande att vara tillbaka. Nån känsla av att det hänt massor på jobbet och samtidigt ingenting... Det är nog en normal känsla när man varit hemma ett tag. Det var roligt att träffa alla i alla fall! Den 7 januari är det dags igen. Johan räknar ner dagarna och önskar att det var imorgon jag skulle börja!

Nu ska jag kolla på Nybyggarna och glädjas åt hur bra jag har det, och att man aldrig ska ta något för givet.

/Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar