fredag 2 november 2012

Trille, lille A och fredagsmys!

Den här veckan har det varit fullt upp, på ett bra sätt. Harry är bättre från sin förkylning, men hostar fortfarande lite. Jag och Johan är dock friska, vilket är skönt! I tisdags var Johans föräldrar här och gosade med Harry och pratade även lite med oss:-)!!! De hade också med sig paket från tomten till Johan och Harry. Tydligen hade tomten sagt att det skulle levereras redan nu. Märkligt! Det var i alla fall en Trille Jogger i paketet - en joggingvagn alltså! Lyckan var total! Vi testkörde den naturligtvis direkt nästa morgon. Toppenbra! Smidig, lätt och framför allt bekväm för Harry. Han skrattade och var jättenöjd på premiärturen! Den lär bli flitigt använd! Jag var även ute själv på en sex kilometer lång/kort runda när Johan jobbade. Tungt i backarna, men överkomligt.

Jag och Harry har också varit ute på egna äventyr i Kungsbacka. Vi tog en liten lunch med Lena på Karma, och sen kikade vi runt lite på Kungsmässan. Jag fyndade två fina växter som jag ska hitta någon plats till nu... Det finns några som ligger risigt till för att förpassas till andra sidan...

Idag fick jag träffa lille A för första gången och hans stolta föräldrar. Vilken fin liten kille på drygt fyra kilo. Johan och Harry hade killtid i Kungsbacka, men anslöt en stund för att kolla in det nya hus som A och hans föräldrar ska flytta in i nästa år(se bild).

Nu har jag egentid och mysfredag för mig själv. Det blir te och bok och eventuellt Skavlan. Harry och Kingston sover. Johan och Stina jobbar. Imorgon blir det höstfest hos mamma med alla mina syskon med familjer. Det ska bli hur kul som helst!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar