fredag 4 januari 2013

Göteborg!

Idag blev det lite häng på stan med lillasyster och mamma. Jag och Cissi fikade och kollade runt lite på stan, medan mamma gjorde sig snygg på Salong Unik. Det var kul att se mammas min när hon insåg att det gamla posthuset nu är ett fashionabelt hotel, nämligen Hotel Clarion Post. Vi var inne och kollade runt, och mamma blev nostalgisk och började prata om brevbärare och röda postbilar.

Själv föll jag inte för frestelsen och handlade sönder mig på Designtorget, trots grym rea. Hittade fina lampor, bokhyllor och annat som passat perfekt hemma. Men, men...inget handlande idag inte. Är ju lite inne på projekt "inte handla något onödigt" under ett år som i boken "Köp inte den här boken". Återkommer kring detta om jag beslutar mig för att testa...

För övrigt måste jag skriva att det var grymt att komma hem och se att Johan tänt upp hela trädgården med belysning och marschaller. Dessutom hade han lagat lasagne och jagat grodan som gått en massa idag. Det är dock fortfarande krypa som är det bästa enligt Harry!

/Linda
/Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar