torsdag 3 januari 2013

Nu närmar det sig...

Ja nu är det inte många dagar kvar tills jag ska prova på något helt nytt. Jag ska både vara mamma och jobba! :-) Hoppas att det kommer bli en spännande upplevelse. Kände mig inspirerad idag då jag på Twitter hängde med i diskussionen under #(hashtag) skolchatt. Vi får väl se vad jag kan tillföra verksamheten när jag kommer tillbaka. Det lär bli några inlägg kring det!

Annars har dagen varit precis så lugn som vi planerade den. Det blev en lagom promenad med hundarna kring sjön och sen skidor på TV. Johan har varit iväg och simtränat med Mr Axell, tydligen anslöt även den skicklige löparen Mr Hellström. Det var nog ett tufft pass för Johan fullkomligt kastade i sig den mat jag fixat under tiden. :-)

Nu är det strax läggdags, men jag ska läsa några sidor till innan jag släcker. Imorgon är det Göteborg och date med mamma och Cissi på schemat!

/Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar