torsdag 31 januari 2013

Livet återvänder!


Ja livet börjar sakta återvända till mig! Efter flera dagar med hög feber och hosta så är jag nu feberfri och pigg! Okej, pigg är kanske fel ord men jag är i alla fall på gång. Minns inte när jag var såhär risig, kanske när jag var liten. Imorgon ska jag i alla fall jobba för första gången den här veckan. Någonting säger mig att jag kommer att ha extremt mycket att göra...

Idag hade Harry ettårskalas med föräldragruppen. De åt glass och banan, sjöng och spelade, lekte och hade det roligt. Harry, Anton, Alfred och Selma. Det är verkligen kul att Lindome BVC haft så stort engagemang i barnen, och att de ordnat med föreläsningar/information under året som gått. Nu är det upp till oss själva om vi vill ses:-)! Vi har varit hemma hos de andra föräldrarna så nu bjöd vi hem alla till oss i mars. Kul om barnen får följas åt!

I helgen blir det kalas för lille Louie. Han blev ju lite kär i Harrys "födelsedagsväska" så vi har köpt en likadan. Ska bli kul att se deras nya lägenhet, och förhoppningsvis är Wera frisk så Harry kan få visa henne att han går nu. Hon blir väl livrädd! :-)

Insåg igår att jag sett en massa dokumentärer under januari, men att jag bara läst två böcker! Två??!! Får skärpa till mig lite! Nu är det strax dags för "Allt faller" på fyran. En riktigt bra serie!

/Linda


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar