lördag 2 februari 2013

Dags att komma igång...igen!

Nu måste jag lägga upp en plan! Nu! Jag har jobbat tre veckor och haft influensa i en vecka, så vad händer med min träning??!!
Det började bra... Jag kom iväg ut och sprang innan jobbet och även på helgen. Sen kom kylan! Mina luftrör är inte gjorda för femton minus! När det blev lite mer humant att vistas ute kom influensan. Allt detta tillsammans har gjort att träning inte har varit prio ett under några veckor, och nu gäller det att samla ihop sig. För att hitta inspiration har jag lusläst senaste numret av Runner's World. Ett riktigt bra nummer för övrigt!


Jag får nog börja väldigt lugnt, vilket är bland det värsta jag vet. Hatar känslan av att "börja om", men istället för att gnälla är det bara att bita ihop. Idag tog jag den första promenaden sen jag blev frisk, och det kändes grymt skönt! Solen sken, fåglarna sjöng och sen blev det hela två timmar på altanen med te och bok. Lite vårkänsa! Hoppas det fortsätter! Återkommer med hur jag lägger upp det!

Övrigt som händer är att jag kollar runt lite på resor till London. Man måste alltid ha en resa på gång!


:-)

/Linda





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar