söndag 21 december 2014

Fjärde advent!

Skön söndag idag! Jag och Harry tog sovmorgon fram till klockan var nio. Skönt! Sen blev det vörtbröd och smoothie till frukost. Harry fick välja! Vi har även hunnit med en långpromenad med hundarna. Stina som jobbat natt ville inte följa med, men med lite övertalning så reste hon sig upp och studsade ut! 

Idag ska jag strukturera upp min träning för nästa vecka. Tycker själv att det sämsta sättet att lägga upp sin träning är att inte planera alls. Om jag vet vilka dagar jag ska träna så är det dubbelt så stor chans att jag genomför det. Sen kan ju dagsformen bestämma hur passet blir, bara det blir av! Just nu är jag typ kär i mina nya trailskor från Merrell så det gör ju att jag lättare kommer ut. 

Julen! Den är ju här nu! Underbart! Jag och kollegan jag delar kontor med har haft julfint på kontoret sedan första advent. Tänt ljus och lyssnat på julmusik inprincip varje morgon. Nix! Ingen julstress! Viss jobbstress har funnits, men inte kopplad till julen. Julen är ju annars en perfekt tid för att läsa böcker. Just nu läser jag Jo Nesbos deckare Polis. Jag tror det är Nesbos tionde bok om antihjälten Harry Hole. En favorit hos mig! För att få lite mer tips tänkte jag ägna viss del av dagen till att läsa Books & Dreams och Vi läser. Underbart med ledighet. Men först ska jag bygga ett legotorn! 
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar