onsdag 2 februari 2011

Sportlife Lindome


Idag har vi testat det nya Sportlife i Lindome. Det är en anläggning av typen Sportlife Express, vilket betyder att det är väldigt litet och att de inte kör några klasser. jag körde enligt mitt nya 26 veckors träningsprogram, och idag var det 4 km på 28 minuter som gällde...Jag gjorde dock om lite och sprang istället 6 km på 32 minuter. Det är verkligen supermegatrist att springa på löpband, men bättre än att halka runt i slask och is. Sportlife Lindome var okej, men de är inte helt klara med allt så det blir nog bättre längre fram.

/Linda

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag hittade ingen gästbok ( har försökt hitta det på min blogg med) så jag skriver här istället.

    Praktiken går bra, det är jättekul! Jag har fått göra flera riktiga uppdrag och lagt ut saker på Alingsas.se, helt själv! Håller även på med Passivhuscentrums hemsida som ska göras om.

    Ha det fint!

    SvaraRadera