tisdag 22 mars 2011

Johan och hans röda byxor...



Dags för vår och dags för något nytt... Jag är mycket nöjd över min skinnjacka jag köpte. I och för sig får jag äta gröt fram till sommaren, eventuellt kan jag festa till med lite mjölk ojämn vecka och möjligtvis en klick äpplemos. Det är dock värt det för den är så snygg. Den får inte ens bo med de andra jackorna än utan har en egen plats på en egen galge. Där hänger den och hånler lite åt de andra jackorna...helt ovetande om att den inom ganska snar framtid kommer hänga med just de jackorna. Men, men...just nu är den som sagt lyckligt ovetande.

Det är dock inte bara jag som har shoppat vårens älsklingsplagg. Johan slog till och köpte sig ett par röda byxor. Ursnygga!!!! Alla som känner Johan vet ju att alla plagg som flyttar in i hans garderob provas, kollas och analyseras noga. Detta beteende kunde man följa idag om man befann sig i Kungsbacka en viss tid i en viss butik då Johan snurrade runt, kollade alla vinklar, snurrade mer, hoppade, körde knäböj, provdansade byxorna och så vidare. Jag kommer att följa Johan och hans röda byxor med spänning under året!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar