lördag 6 augusti 2011

Loppis, Kattvik och våfflor!

























































Ännu en underbar sommardag! Idag styrde vi bilen mot lite loppis i Båstad, både inne i centrala Båstad och lite utanför vid den gamla järnvägsstationen. Johan fyndade en fotobok och mamma köpte något prydnadsföremål. Jag provade lite vintageklänningar, men hittade ingen jag blev riktigt kär i... Vi kikade också runt lite i Båstad. Jag tror jag skulle kunna bo där, men de husen jag vill bo i är alldeles för dyra. Vi skulle dessutom sakna alla våra vänner, men det är en fin liten stad. Vi åkte vidare ut på Bjärehalvön till Kattvik. Johan är lite förälskad i Kattvik och tror att vi skulle kunna bo där. "Vi kan bada och äta våfflor året om", säger han. Jag är lite tveksam... Vi åt i alla fall makalöst goda våfflor i Kattvik och beundrade gamla båtar och tittade på folk. Väl hemma var det lite solande, middagsätande och bokläsande som gällde. Strax blir det rabarberpaj som min fantastiske man fixar med. Rabarberna är från Granholmen och svärföräldrarna. Imorgon är det förresten vår bröllopsdag! Johan ska vara färdigklädd och snygg kl 17!!! Jag ansvarar för denna dag och han planerar nästa år:-)!






























/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar