fredag 9 september 2011

Jag tror att september blir en fantastisk månad!







Just nu sitter jag i min allra bästa onepiece (jo jag tvättar den ibland...) med Finnkampen på i bakgrunden. Kingston ligger bredvid på sin plats och myser och snarkar. Han är slutkörd efter två timmar i skogen i septembersolen http://www.kingstonsdagbok.blogspot.com/ Jag är proppmätt efter en perfekt måltid bestående av fullkornspasta och Johan godaste räk- ochkräftsås. Har sparat en lagom portion som jag kan ha imorgon till lunch när Johan jobbar. Just nu sover han för att orka med ett låååångt nattpass.










Det har varit en intensiv vecka med en hel del träning och en hel del fikande/lunchande med vänner. När det gäller träning så har jag kört MRL och spinning på Sportlife i Kungsbacka. De håller på och gör om så det har varit lite rörigt, men väldigt fräscht. På söndag ska vi testa Functional Moves! Det låter som ett bra styrkepass, men jag har aldrig kört det förut. Ryggen är mycket bättre, men vissa övningar får jag hoppa över.










Fikat med Catarina och lilla Wera(se bild). Jag tog med mig Johans hembakade bullar och Catarina fick stå för te/kaffe. Vi har också hunnit med lunch i Linné med stora familjen Sund. Der var grymt att se hur både Rut (se bild) och tvillingarna växt helt sjukt mycket, barn gör tydligen det... Nu ser vi fram emot att få se när hela familjen blir villafamilj i Askim:-)! Tur att det är nära till stan!!! Det tycker till och med jag och vi bor ändå i skogen!










Efter mycket om och men fick jag idag hem en något försenad juklapp... Fick från jobbet, men man var tvungen att gå in på en sida på nätet och välja och det har inte blivit av förrän nu. Så idag kom det hem en toksnygg röd picninkorg från Queen Anne, med en röd termos i samma märke. Mycket nöjd!!!










Återkommer när det finns något mer att skriva!










/Linda

1 kommentar:

  1. Nå? Blev september en fantastisk månad då? :)

    SvaraRadera