söndag 20 november 2011

Skrämmande helg...



Haft en bra dag idag med hundarna. Johan har varit i Uddevalla och tävlat så vi tre fick hitta på nåt att göra bäst vi ville... Det har ju varit ett fantastiskt väder idag och nästan vårkänsla fast att den första vintermånaden strax är här. Efter att jag och hundarna varit på skogspromenad satt vi i säkert fyra timmar på altanen och bara solade och gjorde absolut ingenting! Jo jag läste i min bästa bok, men hundarna låg verkligen blickstilla i solen och bara njöt. Lite konfliktfyllt var det eftersom det samtidigt pågick skidstafett på TV, men det gick inte att vara inne. Vi avslutade dagen ute med att jag la spår till hundarna så nu är de riktigt trötta!






Är lite trött själv också eftersom vi var på kanonfest igår hos David och Maria. Innan festen kom döden och hans dam, en ond och blek häxa, hit på lite fördrink och middag. Man kan ju inte komma tokhungrig till fest! Det var en inflyttningsfest med tema skräck och alla hade verkligen ansträngt sig. Vi fick låna våra kostymer av Putte och Sofia! Mycket lyckat! Hur kul som helst! Foton finns att se på http://www.kingston.nyfotat.se/ Vi fick god mingelmat och även leka "äckliga lekar" med daggmaskar inblandade... Huset var jättemysigt och det satt otäcka spindlar i varje hörn. Fest är verkligen det bästa! Nu längtar vi till 10 december då vi ska klä upp oss till tänderna. Funderar på tiara...






/Linda

1 kommentar:

  1. Grymma kort och "äckliga" varelser. Jag tyckte dock att L1 o L2 var snygga!! Häftig frisyr du hade. Måste gått åt mycket vax eller nått! Mamma

    SvaraRadera