fredag 17 februari 2012

Äntligen fredag!

Idag blir det take away och fredagsmys! Johan köper med sig thaimat hem från Lindomes bästa thairestaurang. Det ska bli supergott!

Idag är ju min och Harrys andra dag själva hemma. Lite lurigt att bestämma vilka rutiner vi ska ha och i vilken ordning vi ska göra saker. Idag blev det lite felplanering så då fick jag äta frukost med Harry i famnen, vilket inte var planen:-)! Han sov dock lugnt efter det så då blev det både dusch och dammsugning(...jag vet...det är en störning)! Det bästa idag har dock varit att sitta på altanen i nästan tre timmar och sola och läsa. Snart dags för bok tre i utmaningen! Underbart! Fast jag har blivit lite röd...trots solskyddsfaktor...

Pratat lite med Weras mamma och med Fru Jägard:-)! Fantastiskt med bra vänner! Imorgon hoppas jag på att besöka fam Axell för lite avancerad fika. Får se hur det blir! Kanske kan betala av min teskuld då... ;-)

Strax dags för TV-tid med Project Runway!

/Linda:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar