måndag 27 februari 2012

En bra helg!

En riktigt bra och solig helg har det varit! Helt underbart att sitta ute på altanen och bara njuta av värme och lugn. Saknar ibland att bo i stan, till exempel när regnar och bussen är sen... Men när våren börjar närma sig så känns det helt rätt! Har hunnit ta många promenader med Harry också och även hunnit med lite egen träning. Försöker nu sakta bygga upp rygg- och magmuskler och även bibehålla och förbättra den kondition jag hade innan H kom. Idag gick jag en powerwalk på ca 45 min och hoppas kunna börja jogga om två till tre veckor. Det ska bli superduper kul! Eventuellt får jag röntga foten först så jag inte förstör nåt, men nu känns det helt okej...nästan i alla fall:-)!

I lördags hade jag en riktigt trevlig schlagerkväll med Ulf och Maria. De hade med sig massa gott att äta, plus blommor och presenter till lille H. Tack tack!!! I söndags kom nästan hela familjen Sund förbi på fika. Johan bjöd på sin senaste skapelse- chokladmuffins med extra allt! Igår skapade han en annan sorts muffins inför lite besök den här veckan. Tror bär är ett tema i den här kollektionen!

Lite irriterad över att jag inte kunnat göra första uppgiften till min kurs!!! Skulle varit inne 24 feb, men kurslitteraturen från Adlibris behagade inte att dyka upp. Ni får jag hoppa på uppgift två och sen komplettera... Irriterande!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar