måndag 13 februari 2012

En lite lagom slö dag!

Idag var jag och storhandlade, medan Johan och H var på utflykt i Kungsbacka. Det blev inhandlat lite allt möjligt, men viktigast var nog det jag köpte för imorgon då det är alla hjärtans dag! En dag som är viktig att fira! Vi ska äta lite "mysmat" och avsluta med att vräka i oss massa ostar.

Just nu sitter Johan och redigerar foton med lille H i en bärsjal! Jag bloggar och slökollar på underbar TV som Christine, Unga Mödrar och Project Runway! Min tanke var att jag skulle sova lite när H sov, men kunde inte stoppa mig från att städa, tvätta och fixa lite...en märklig störning! Nu ligger jag i alla fall på soffan! :-)

Imorgon skulle vi besökt lille Louie, fyra dagar yngre än H, men vi fick ställa in. Johan är förkyld och lite hängig och det vill vi ju inte utsätta Louie för. Kanske blir det en date på lördag! Vi hade besök igår av fam Edhagen och fam Sigurdsson. Supertrevligt! H fick en jättevacker fotoram där vi ska sätta in ett kort för varje månad under hans första år. Vi blev jätteglada!

Nu dags för Project Runway!

/Linda

1 kommentar:

  1. Låter som en bra dag! Man måste ha någon störning eller defekt Linda!! Väldigt mänskligt!Vilken superhäftig present!Kram

    SvaraRadera