måndag 30 april 2012

Upptäckt några saker...

Idag har jag upptäckt några saker. Pernilla Wahlgren har i samarbete med en designer skapat ett gäng klänningar som jag vill ha, förvånande nog. Lite 50tal över en del av dem. Underbart! Kostar lite under 800 kr, vilket ändå är överkomligt. Ska ju köpa klänning till min systers bröllopsfest...kanske blir "en Pernilla"!

Har också upptäckt att vissa dagar inte är några bra träningsdagar. Efter två hyfsat sömnlösa nätter blev morgonens pass lite väl mycket. Fick i och för sig en massa energi när jag väl kommit hem, duschat och ätit min havregrynsgröt. Det var under själva passet som jag trodde jag skulle "dö", vilket jag naturligtvis inte gjorde. Ska dock vila imorgon!

Min tredje upptäckt är att det inte alltid är helt lätt att bygga en trappa när det är lite berg i vägen. Efter noggranna skisser av Ulf så tror jag dock att vi kommer lyckas på lördag. Skämtet om att jag ville ha en rund trappa gick kanske inte hem hos min käre man när han just lyckats bromsa ett sammanbrott orsakat av de problem berget skapade. Ha! Ha!

Nu dags för Alcatraz på fyran!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar