lördag 23 juni 2012

Harry fem månader idag!

I skrivande stund är det fotboll på TV inne och strålande sol ute. Efter ett mycket lyckat midsommarfirande igår har dagen ägnats åt träning, pizza och familjemys. Jag har dock inte ägnat mig åt träning utan fotat utövarna och servat lite med vatten. Imorgon är det dags för RunForItBurt, vårt namn på en träningsrutin med 4•1000 m och styrka mellan löpningarna. Hoppas på sol imorgon! Harry fick besök en kortis av sina farföräldrar. Trevligt!

Johan och mamma försöker övertala mig att åka till Ullared nästa vecka. Jag är tveksam!!! :-) Har dock en känsla av att de eventuellt vinner... Ser framför mig nåt svettigt amningsrum befolkat av galna ullaredsmammor med krigisk blick... Får se om jag vågar?!

Läste att Anja Pärson sommarpratade idag och berättade att hon lever med en tjej och att de ska bli föräldrar! Grattis till Anja och hennes partner! Såg att hon fått mängder av positiva kommentarer på Twitter!

Funderar på vilka böcker jag ska köpa på den årliga utflykten till Laholms bokhandel med efterföljande våffla. Har segat mig lite i den bok jag läser nu så jag får öka takten lite om jag ska vara värd några nya böcker!

Kan tillägga att Harry blir fem månader idag, att jag har världens bästa man och att livet är grymt!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar