söndag 1 juli 2012

Hemma igen...för en stund!

Idag kom vi hem till en blommande trädgård. Johans luktärt var helt tokig och måste bindas upp, klematisen var superfin. Känns som att hur mycket som helst hänt i trädgården på knappt två veckor! Kul! Rådjuren hade naturligtvis mumsat i sig lite, men grannen hade ändå skrämt bort de flesta:-)! Världens bästa granne!

Bästa huset stod också kvar som vi lämnade det. Skönt! :-) I natt ska Harry sova i sin stora säng för första gången... Han har hittills sovit i en bedside crib från Troll som vi lånat från familjen Hising. Ett måste och mitt tips till alla blivande föräldrar. Ser också fram emot att inreda Harrys rum. Han ska till en början bo på övervåningen med oss, fast i ett eget rum. Vi ska så gott vi kan mixa vår stil med vad som är praktiskt för en liten kille. Han ska ju kunna nå sina egna saker, och samtidigt vill ju ha lite foton och annat som han inte får leka med på lämplig höjd. Vi får fundera lite! Kul är det i alla fall. Vi ska också köpa en grind så han inte ramlar nerför trappan.

Nu är det fotboll som gäller! Är lite trött och seg så det känns som en perfekt kväll. Imorgon fortsätter jag mitt program jag påbörjat för löpningen. Det bygger på tre pass i veckan, vilket passar mig bra. Kommer dock lägga in lite styrkepass för annars funkar inte ryggen. Laholmsloppet 21 juli- here I come!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar