onsdag 17 oktober 2012

Idag är det onsdag!

Idag har Johan varit ledig och dessutom sov Harry till 08.30. Bra start! Efter frukost tog Johan ut Harry och hundarna på promenad. Jag tog på mig löparkläder, inklusive min nya buff, och gav mig ut. Väldigt blött i skogen, väldigt sega ben i backarna och väldigt skönt att stanna:-). Jag mötte Johan under rundan och tog då med mig Kingston, sprang förbi honom igen och bytte till Stina. Nu är det Johans "tur" att träna så han är och simmar i Kungsbacka med Mr Axell.

Hann med en kort stund med trädgårdsfixande. Krattade ihop löv och la som skydd runt alla blommor och buskar. Vi går väl se vad det blir för vinter i år, men en kall och lagom snöig hade inte varit fel.

Nu ska jag läsa i tidningen "Vi läser" och ta det lugnt. "Vi läser" är en riktigt bra tidning om man älskar böcker, men kanske lite väl tunn. I senaste numret intervjuas Karl Ove Knausgård. Han som skrivit den omtalade serien och biografin "Min kamp". Jag har första delen hemma och blev riktigt sugen på att läsa den, men först är det Hypnotisören (äntligen) som gäller.

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar