tisdag 16 oktober 2012

Skräckfilm...

Inser att jag nog begått ett vansinnigt misstag... Läste för några veckor sedan att det nu var hög tid att börja mata fåglarna. Jag tror det var i GP, och det stod att om man vill ha många olika sorters fåglar i trädgården under vintern så var det dags att mata nu. Sagt och gjort; här sattes det upp talgbollar i trädgården både högt och lågt. Det brukar vara supermysigt att sitta och äta i köket och titta på alla fåglar, problemet är bara att det är väldigt många...väldigt, väldigt många... Kan vara så att några är onda också!!?? Jag får lite känslan av att de blänger på mig när jag går ut, och idag var det en som satt och stirrade på mig genom fönstret. Hitchcocks film ""Fåglarna" ligger inte långt borta i tankarna. Håll tummarna för mig imorgon.
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar