lördag 20 oktober 2012

Lördag med familjen!

Idag har vi en skön hemmadag jag, Johan, Harry och hundarna. Harry är lite förkyld så vi har satsat på mycket vila, massa mat och promenader med frisk luft. Vår bästa granne:-) Annelie var också uppe på en långfika. Riktigt trevligt. Vi pratade om att bo på landet(läs i skogen) med barn contra att bo i stan. Jag behöver kanske inte påpeka vad vår granne röstade för som själv är uppväxt på landet... Vi vill inte bo i stan, men kan ju se fördelar med ett radhus- villaområde lite utanför stan. Vi får se! Just nu trivs vi i vår skog!

Imorgon blir det besök av Siri med familj. Vi fixar lite lunch till både vuxna och barn och sen blir det utelek i skogen! Hoppas slippa regn! Det blir inget babysim imorgon så jag satsar på en bokkväll! Jag ska läsa i Hypnotisören, som alla redan läst, och kanske även hinna läsa lite artiklar kring språkutveckling. Måste ju vara uppdaterad med det senaste när jag återkommer till jobbet(även om det dröjer ett tag...)!

Nu blir det mat och prat om allt och inget med Johan. Harry sover som en stock!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar