tisdag 6 november 2012

En vanlig tisdag!

Nu har jag just städat lite efter tornadon Harry, gjort te och tagit fram min bok. Idag har Harry ägnat dagen åt att gå längs möbler, krypa tokfort och försökt stå utan att hålla sig i. Han lyckades också ställa sig rakt upp i sin matstol, trots att han satt fast och trots att jag stod bredvid och gjorde gröt!!! Han kunde slagit ihjäl sig, men nu gav han istället sin mamma en mindre hjärtattack.

Vi tillbringade förmiddagen lite mindre dramatiskt och åkte till babyrytmiken. Harrys kompisar Anton och Selma var inte där idag, så vi hängde med några andra bebisar med föräldrar. Gillar verkligen stämningen på öppna förskolan! Alltid trevligt och alla är lätta att prata med. Johan och Harry lär hänga där en del nästa år.

Ingen löpning idag, men eventuellt blir det en runda med Harry imorgon. På torsdag blir det en svintuff runda med Catarina. Jag ser framför mig hur vi efter ett par timmar i tuff terräng kommer hem med blodiga fötter och svettigt hår... Nej nu ljuger jag! He! He! Vi ska ut på en hyfsat lugn morgonrunda, men lite jobbigt ska det ju vara! Annars har jag funderat mycket på löpning och annan träning. Jag planerar att börja köra lite fysisk yoga igen, eftersom jag verkligen älskar kombinationen av styrka och smidighet. Vill också få möjlighet att springa med en löpargrupp, men tyvärr har det krockat med Johans tider. Det gör det även den här veckan.

Nu ska jag läsa lite och vänta på att Johan dyker upp.

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar