onsdag 9 januari 2013

En (o)vanlig onsdag...

Så då var det onsdag idag och jag lever än! Jag är mycket nöjd med min egen arbetsinsats såhär långt! Jag har hunnit undervisa, starta upp en utredning och skruva ihop några möbler... Jag är också extremt nöjd över att jag lyckats springa innan jobbet, både måndag och onsdag. Det har inte blivit några långa rundor, men jag har i alla fall kommit ut. Massa energi till mig, glada(men chockade och morgontrötta) hundar och skönt för Johan när han och Harry går upp(rastade och nöjda hundar). Mitt mål är att orka gå upp kl 05.00 vid två tillfällen i veckan, och sen köra ett långpass på helgen. Vi får se hur det går. Jag har också som mål att vara på jobbet vid 07.00. Den här veckan har det fungerat hittills, men jag har ändå stannat nästan till halv fem. Det gör att jag kan gå tidigt på fredag! Underbart med mer tid med familjen! :-)





Ikväll har vi lagt oss tidigt för en läskväll. Tända ljus och regn mot takfönstret. Perfekt läsväder! Jag fortsätter med Keplers Eldvittnet och Johan ska påbörja Två soldater av Roslund/Hellström. Många av mina favoritbloggare läser ofantligt många böcker, typ en om dagen!!! Jag hinner inte det, men vill gärna hinna en i veckan. Det finns så många bra böcker, men tiden räcker inte till för allt.

Nu ska jag i alla fall läsa vidare!

/Linda


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar