söndag 3 februari 2013

Söndagskänsla!

Söndagar är bra dagar! Jag gillar verkligen söndagar. Det är en bra dag att dricka te på, speciellt gott fruktte (fair trade) från Friggs. Mums! Det är också en bra bokdag. Jag har ju läst väldigt lite i januari, så jag hoppas februari blir en bättre bokmånad. På söndagar har Harry sitt babysim, vilket gör dagen ännu lite mysigare. Nu tränar gruppen på att sitta på mammas/pappas rygg och sen dyka ihop! Fräckt! Harry fick dock hoppa över dyk idag för hans förkylning vill inte riktigt släppa!


I övrigt finns det mycket mysigt med söndagar. Om jag inte varit sänkt av influensan som just passerat, så hade ett långpass löpning passat perfekt! Nu var det inte läge, men söndagar är annars som gjorda för att träna. Nu ska jag dock slänga mig i sängen, läsa lite och sen försöka sova.

/Linda
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar