måndag 18 februari 2013

En bra dag trots allt...


Trots stor turbulens på min arbetsplats har dagen varit bra. Lång, men bra! Var där runt sju, men lyckades inte komma iväg förrän närmare halv femma. Jag har i alla fall haft en bra helg, till skillnad mot vissa som fått slita hårt. Tunga dagar, men också dagar som visat att det finns massa fina människor som ställer upp för varandra!
Kvällen har jag spenderat med bästa Harry. Massa lek, men också massa mys. Nu sover han och jag ska jobba lite och sen lata mig och göra ingenting! Johan är iväg och springer och tränar med Mr Axell. Nu kan man följa deras satsning här!Riktigt kul! Nu börjar de också få lite samarbetspartners, vilket är lite kul. Först ut är Seger. Nu gäller det att ligga i! Fortsättning följer...
/Linda




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar