söndag 17 februari 2013

Hunnit med mycket!

Det var ett tag sedan jag bloggade nu. Tiden bara flyger fram och vi har haft fullt upp. Vi har hunnit med att besöka vänner i Alingsås - närmare bestämt familjen Wallin. Supertrevligt! Harry och hundarna fick inte följa med så det var rätt skönt. Fast jag saknade Harry lite ändå... Det var första gången vi lämnade bort honom ett dygn, men det var inga problem. Han trivdes hos sin farmor och farfar. Vi lyxade oss med grym frukost och trevligt sällskap. Denna helg var det Hisings som fick besök. Även nu sov vi över, men den här gången fick Harry hänga på. Tanken var att vi skulle bada i deras vedeldade kar när kidsen somnat, men nåt mystiskt väsen/djur drog ur proppen och allt vatten försvann!!! Vi får göra ett nytt försök i mars/april! Även hos Hisings blev det "hotellfrukost", innan vi drog vidare för ett snabbt stopp hos familjen Sund. Jättekul att äntligen ses! :-)
Nu söndagshänger jag i soffan efter en bra dag. Pannkakslunch med Charlottes familj och sen babysim på kvällen. Fick förresten ett par coola hörlurar av Johan på alla hjärtans dag och nu är jag fast! Kommer förmodligen sova med dem...




Har börjat återhämta mig från influensan, men löpningen känns skit. Johan ska ju köra ultraintervaller nästa lördag och jag vill gärna följa med på en vända. Återkommer i frågan!
/Linda




Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar