söndag 23 juni 2013

Stranden!

Idag har vi tillbringat större delen av dagen ute. Det har kommit några regnskurar, men mest har det varit helt okej. Nu på eftermiddagen/kvällen blev det riktigt soligt så då fick det bli lite promenad på stranden. Putte och Johan har varit ute på långtur på mountainbike. De utgick från Hovs Hallar(tror jag?!), förbi Kattvik, Båstad och vidare hemåt. Jag måste erkänna att jag är lite sugen på att köpa en mountainbike... Ska fundera, de känns jäkligt dyra om man ska ha en hyfsad. Jag och mamma har också varit lite aktiva. Vi körde jogg kombinerat med powerwalk på morgonen, intervaller alltså kan man säga:-)! Mamma var grym! Det märks att hon inte rökt på en vecka!!! Just nu sover grodan som en stock och jag ser fram emot en middag med sill och potatis. Köpte sill med ingefära/lime så nu blir det spännande att se om det var en hit eller ett fiasko! Imorgon hoppas jag att vi kanske ger oss ut på den årliga bokköparresan till Laholms bokhandel, med efterföljande våffla på Gamla krukmakeriet. Allt känns kanon! Semester imorgon, bästa husvakten hemma, umgås med familjen, hundarna på fantastisk hundpensionat, Grodan och massa mer. Nu lite söndagsmys!

/Linda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar