måndag 12 augusti 2013

Så var det då dags...

Så var dagen här! Den dagen som länge känts så avlägsen att den inte ens var värd att tänka på. Men så var det då dags, dags för Harry att börja på Knyttet! Min Harry! Harry som alldeles nyss var ett litet Knytte själv! Nu har han en egen liten ryggsäck och är redo för ett eget äventyr! Det känns stort, och lite läskigt!


Tänk när han var alldeles nyfödd och man sökte ögonkontakt och blev glad för varje blick. Nu kan han flörta och kramas. Tänk när han för första gången fick smaka på gröt. Nu äter han pasta och köttfärssås alldeles själv. Jag minns när han drygt tio månader gammal tog sina första steg. Nu springer han skrattande omkring och busar. Denna fina kille som är det bästa i livet ska nu dela sin vardag med andra människor...

Men tänk också vad han kommer lära sig massa nytt! Vad mycket lek och bus han kommer få uppleva! Vad många barn han kommer ha kul med! Det känns roligt!





Nu fokuserar vi på en bra inskolning. Johan och Harry kommer sköta den galant! Själv kommer jag ägna mig åt att jobba och försöka hålla mig från att ringa och fråga hur det går! :-)

/Linda


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar