torsdag 19 september 2013

Nu räcker det!

Inte helt nöjd...!!! Har haft ont i en fot och i en höft alldeles för länge nu. Foten är mycket bättre, vilket är skönt. Den fixade ju med lätthet att springa Hamnloppet med Catarina så den kan få godkänt. Men höften??!! Det känns som att hela vänster höft är ett enda stort blåmärke! Fast det är det ju inte. Faktum är att höften ser helt normal ut, men det känns som att någon bytt ut min höft och satt in en höft som är tvåhundra år gammal. Inte skönt alls! Nu har jag provat att vila den i form, och tänkt på ord som överansträngd och inflammation. Nu orkar jag inte med det längre så nu byter jag strategi och tänker att jag är för svag, och behöver träna mer styrka. Från och med idag hoppar jag på utmaningen 100 squats(knäböj) om dagen i hundra dagar. Det kombinerat med massage, lätt löpning och allmän styrka blir min plan. Antingen lossnar väl ena benet och faller av, eller så blir det bättre. Om jag tvekar kan jag ju alltid lyssna på Britney Spears senaste låt Work Bitchsom inspiration...






/Linda

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar